Thursday 26 October 2017

Online Trading Akademi Mumbai


Hvordan Online Trading Academy fungerer Online Trading Academy lærer et bredt spekter av kurs i trading alternativer, utenlandsk valuta og aksjer, og har lært disse teknikkene til rundt 20.000 studenter over hele verden. Se flere investerende bilder. Eyal Shahar var ganske enkelt ikke den typen person som kunne stå som en passiv investor, bare sette penger inn i en individuell pensjonskonto (IRA) eller 401 (k) og forventer gode ting å skje. Etter en vellykket stint som diamantimportør besluttet Shahar å selge sin virksomhet i 1990 og åpne et daghandelsfirma der han jobbet med flere handelsmenn for å investere kapitalen han hadde akkumulert gjennom salg av sin importvirksomhet. Selvsagt ønsket Shahar at handlendene - som tjente et kutt på hver dollar de laget - var så lønnsomme som mulig. Så på slutten av hver handelsdag samles de sammen og delte hva som skjedde de som gjorde det bra, forklarte hvordan og feil ble identifisert av de som ikke hadde gått i tillegg til kilde: Harkey. Relaterte artikler Dette kollektive læringsforumet virket kanskje for godt, siden mange av handelsmennene Shahar ansatt til venstre for å investere sine egne penger. Men deres forlater førte Shahar til et innblikk - og en ny virksomhet, Online Trading Academy, som Shahar grunnla i 1997 i Irvine, California. Som han konkluderte med, var han bedre til å lære folk hvordan man handler enn å drive en dagshandel, sier Tony Harkey, visepresident for markedsføring på Online Trading Academy. SitSo han bestemte seg for å endre virksomheten og fokusere på å utdanne den gjennomsnittlige individuelle investor eller handelsmann hvordan han handler som en profesjonell. quot Således ble Online Trading Academy født, en bedrift som har vokst fra en mursteinmasse i California til 38 steder rundt om i verden - inkludert byer som Vancouver og Toronto, samt Singapore og Mumbai - med planer om å utvide til Jakarta, Indonesia og Hong Kong kilde: Harkey. Hvert sted er en individuelt eid franchise som mottar støtte i form av markedsføring og andre tjenester fra selskapets hovedkvarter i California. Ved hjelp av de opprinnelige leksjonene generert fra undervisningssesjonene i slutten av hver handelsdag som grunnlag for sin læreplan, tilbyr Online Trading Academy et bredt spekter av kurs i handel med ulike finansielle instrumenter, for eksempel opsjoner, utenlandsk valuta og aksjer. Selskapet har tilbudt sin veiledning om hvordan man skal handle som profesjonell til rundt 20 000 studenter - hvorav mange uttrykker stor tilfredshet med hva de har lært - selv om både Securities and Exchange Commission (SEC) og andre investeringsfagfolk krever stor forsiktighet for enkeltpersoner vurderer handel, advarsel om at tap kan være bratt og raskt (mer om det senere). Fortsett å lese for å finne ut nøyaktig hva handel er - og ikke. Skriv ut x09x0Ax09x09x0Ax09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09ltax20data-track-gtmx3DquotBylinequotx20hrefx3Dquothttpx3Ax2Fx2Fhowstuffworksx2Fhsw-contact. htmquotgtx0Ax09x09x0Ax09x09Chrisx20x0Ax09x09Warrenx0Ax09x09x09x09x09ltx2Fagtx0Ax09x09x09x20quotHowx20thex20Onlinex20Tradingx20Academyx20Worksquotx2010x20Octoberx202011.ltbrx20x2FgtHowStuffWorks. x20ampltx3Bhttpx3Ax2Fx2Fmoney. howstuffworksx2Fpersonal-financex2Fonline-bankingx2Fonline-trading-academy. htmampgtx3Bx2021x20Februaryx202017 hrefCitation amp DateMay være svaret mitt er ikke akkurat til emnet. men ser ikke ut til at før du begynner på kontoen og valg av utveksling, bør du følge prinsippene jeg mener, forbedre ferdighetene til å håndtere og til og med utvikle handelsstrategier. En dyktig handelsmann kan bygge egne indikatorer eller til og med handel roboter Allikevel hviler alle disse på en grunnleggende ting som vi alle, uten unntak, må utnytte: på handelsplattformen Du kan observere vitnemålene eller prøve de mest populære plattformene personlig. Jeg ville råd til å oppleve dem helt gratis og test på nettstedet: 346 Visninger middot Ikke for reproduksjon Jeg har deltatt der kurset i fjor, måten presentasjonen har gjort er imponerende, lett å lære og forstå. Hele konseptet vender seg om etterspørsel og forsyning, men å være veldig ærlig her når jeg begynte å bruke sine teknikker. Jeg mottok meget mindre fortjeneste og tap (samlede tap) og til slutt skjønte jeg at eneste pengeprodusent er del khan gjennom megling. Jeg vil foreslå folk å observere markedet selv og definitivt vil du komme med dine egne testede teknikker. Disciplin er nøkkelen. 394 Visninger middot Vis Oppvoter midtpunkt Ikke for reproduksjon Hva er online trading og hvordan gjør du det Hva er noen små kjente fakta som en reisende til Mumbai burde vite Hva er anmeldelser av Pearl Academy, Mumbai It039s nylig åpnet og I039m ikke sikker på om it039 er det riktige valget for å bli med på det for motedesign eller ikke. Hva er vurderinger for EVE trading tools Hvordan kan gule erter handel i Mumbai Kan noen lære meg aksjemarked Hvor kan jeg bla og søke jobb på nettet i Mumbai, India Hvor er det beste neglelakademiet i Mumbai Hva er den beste online meglerplattformen for en ikke-amerikansk bosatt Hvilken er den beste online trading plattformen i India Hva er det som å handle online Hvordan kan jeg gjøre elektronisk handel i India Er det et cricket-akademi i Mumbai for eldre Kan jeg kjenne det beste fotballopplæringsakademiet i Mumbai Kan noen Vennligst hjelp meg med hensyn til førsteklasses bedriftssteder i Mumbai. Er FAD-akademiet i Mumbai bra for moteforvaltning Mumbai, Maharashtra, India: Eiendomsutvikling: Jeg er fra Mumbai og bor i en sjal dvs mer enn 100 år gammel. Hva er poengene som skal vurderes mens du forhandler med byggmesteren. Kan noen gi en detaljert analyse. Hva er din vurdering av Dalal Street (Gate i sentrum av Mumbai, India) Jeg vil sende blomster til min kone. Jeg bor i Mumbai, og hun bor i Nagpur. Hva er alternativene mine når det gjelder blomsterbutikker onlineSlideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår brukeravtale og personvernregler. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår personvernerklæring og brukeravtale for detaljer. Utforsk alle favorittemner i SlideShare-appen Få SlideShare-appen til å lagre for senere, selv frakoblet Fortsett til mobilnettstedet Opplastingslogg Registrering Dobbeltklikk for å zoome ut Online Trading Academy Omtaler fra Student Online Trading Academy Del dette SlideShare LinkedIn Corporation-kopier 2017Online Trading Academy - min erfaring 15. oktober 2010 17:19 Online Trading Academy - min erfaring Som jeg lovet fra den andre store tråden: Questrade, registrerte jeg og fullførte 7-dagers kurset på Online Trading Academy. Jeg holdt mitt ord. Jeg tok 7-dagers Professional Trader Course: tradingacademycoursesP. rader. aspx og ja, kostnaden er som annonsert på nettsiden. Mer om kostnaden og verdien senere. Dette er en skole, de lærer deg ferdigheter og verktøy. De lover deg ikke å bli rik eller tjene 110. Instruktør. Jeg ringer ham til Mr. R. Det er vanskelig å oppsummere en person, men rett og slett satt, han var fantastisk. Hes en av de raske, vittige, raske, smarte, hyggelige gutta som du kanskje vet om. Han pleide å jobbe hos handelsselskaper (mer enn 10), takket være sin fantastiske personlighet, smarthet, han møtte mange høytstående folk, administrerende direktører i banker, handelsfirmaer osv. Mr. R ville svare på alle spørsmål, gode og dumme spørsmål . En av elevene var tydeligvis ikke der for å høre, men Mr. R svarer fortsatt på spørsmålene sine (jeg ville absolutt ikke ha det). I stedet for å skrive finansielle formler ned på tavlen (f. eks. BNP, ATR.) Ville han DERIVE dem fra bunnen av. HERREGUD. Dens som når jeg var på universitetet, husker noen smarte barn ikke fysikklikninger, men henter dem fra ingenting. Geezz. Mr. R fortalte oss over 40 virkelige historier, som virkelig kjørte poenget til hver ting han snakket om. Esp. de der folk gjorde feil, hans klienter som hadde millioner med ham på sin gamle jobb. Han viste oss også sine egne personlige handler, og hvorfor han gjorde det, og mann, han må nå være millionær, med hans GOOG, AAPL og BIDU handler alene. Men han spiller alt, valuta, alternativer, osv. Han fortalte oss hvordan den japanske yenen var altfor høy, han hadde kortslått den i flere uker, viste oss grafer for bevis, da på WedThurs-natt, kunngjorde Bank of Japan at de formelt presset NED Yenen (Jeg er sikker på at dere har hørt om dette). Hellige fortjeneste Batman. Hans lære ble 100. Men gitt alle bevisene han viste oss, burde jeg ikke bli overrasket, men likevel. Å se det i aksjon er imponerende. Jeg er sikker på at han gjorde en fin pakke der igjen. Derfor er Mr. R ganske enkelt en fantastisk fyr. Han bryr seg om studentene, og han er også vennlig. Ikke rart at han har så mange venner. Han lover å svare på alle våre e-postmeldinger, kanskje sent, men han vil. Og han er sann i det ordet. Jeg mailet ham som 3 uker siden, aldri hørt fra ham, så plutselig for noen dager siden, får jeg svaret hans. Takk. Selvfølgelig ga jeg ham toppkarakter ved evalueringen på slutten, tror jeg alle i min klasse gjorde også. Klasseklasse startet på en lørdag kl 9. I utgangspunktet lærer de deg hvordan du handler aksjer ved å lære deg tekniske handelsferdigheter. De har også bygget mange andre ferdigheter, konsepter, slik at du kan gjøre dette på full tid for å tjene til liv. Fra mandag, ved hjelp av infoen vi ble lært på lør og søndag, handler alle for ekte penger med ekte penger i 2 økter hver dag. Hver sesjon var jeg tror 2 timer. Men når du handler, blir du opphisset eller nervøs eller rotet opp ved å klikke på feil knapp, tiden fløy av så fort, det virket som 10 minutter. Som annonsert på deres nettside handler du med skolens penger. Instruktøren setter oss opp ved å gå gjennom en liste over MUST DOs hver dag før du handler. Viser oss hvilken info vi trenger å ta hensyn til, hvem oppdateringsgrad, sektoranalyse, etc., slik at vi kan få en følelse av hva markedet vil bli som i dag for handel. Du kan gå lang eller kort på 10 aksjer de gir deg. Du kan bare kjøpe 10 aksjer maks, og hold 1 aksje maks om gangen. Ditt stopp er 10 cent. Så ting er ganske stramme, og det var vanskelig å tjene penger. Målet ditt var å få 0,10 fortjeneste og komme seg ut. Gjenta. Det er vanskeligere enn det ser ut. Min første dag, jeg fikk totalt gevinst var som 0,60. Så resten av uken, mistet jeg som 6,00 totalt. På grunn av å ikke kunne bruke og forstå alle tingene jeg har lært å klikke på feil knappen ved å kortslutte vs. ikke shorting. En gang glemte jeg å sette inn en stoppgrense (jeg var opptatt med å snakke med naboen min), lageret jeg var i droppet 70 cent, den store sjefen som overvåker oss løp inn og ropte på Stasjon for stoppgrense. (Som var stasjonen min). Så jeg er glad jeg kan gjøre denne feilen i klassen og ikke hjemme med mine egne penger. Det er mange ting du kan lære av å handle det for ekte. Klikk på lenken ovenfor for å se 7-dagers. I utgangspunktet er det alle tekniske handelsverktøy og ferdigheter. Ja, du kan lese bøker for å få alt dette, men du må lese kanskje 20 bøker og på en eller annen måte vite å plukke ut viktige for å få den samme informasjonen. Den viktigste forskjellen er at en lærer er der for å lære det til deg. Forklar ting når du ikke forstår, og forklare hvorfor verktøyet er viktig. Og du kan IKKE stille en bok et spørsmål. Det vil ikke svare deg. Etter å ha innført et verktøy, f. eks. RSI, Mr. R vil fortelle oss hans mening om å bruke dette. Hvis det var en god indikator eller ikke (fra hans mange års handelsopplevelser). Hans erfaringer alene var verdt mye IMO. Som å ha noen der for å fortelle meg, er denne indikatoren forsinket, så bruk den ikke til å gjøre dine beslutninger i buysell. Mengden info de lærte oss var enorm. Hodet mitt faktisk skadet når 3 pm kommer med. Det føltes som om noen stakk en nål full av info og injiserte den i hjernen min. Jeg har to store bundet papir fulle av utdelinger (2 tommer tykk), og jeg tok så mye notater hver dag, hendene mine skadet etter hver dag. Minnet meg om mine universitetsår. Klokka 16.00 ble alle i klassen brukt. Men den fantastiske Mr. R. fortsatte å gå som Energizer Bunny. Nei, egentlig, jeg vedder hed hed E Bunny hendene ned. Da jeg dro hjem hver dag klokken 16:30, måtte jeg bare hvile, så mye info, som var oppe i hodet mitt. Jeg fryktet nesten å gå til neste morgen noen ganger. Minnet meg om min HampR blokk skatt kurs. Så du får sikkert pengene dine der i innhold. 15 okt 2010 5:19 pm 2 rfdrfd OP Deal Fanatic 26. juni 2005 7269 Innlegg 143 oppvoterOct 15th, 2010 5:19 pm Post Grad. Etter at du har avsluttet kurset, kommer du til å logge inn på deres STUDENTS-seksjon på nettsiden. Wow, det er tonnevis av ting der inne. Husk at det er Ubegrenset re-tar, så vær så snill å gå tilbake og ta på nytt klassen. Men hvis du jobber som jeg er, må du ta dager for å delta igjen. Det var 3 personer i min klasse som var på nytt. Og alle sa ja, deres lære fungerer, men det er fortsatt vanskelig å trekke avtrekkeren etter at du har analysert hælen ut av lageret. Så de er der for å få mer selvsikkerhet når de skal trekke utløseren. På deres hjemmeside, for nyutdannede, er en av de kuleste og beste tingene de har en LIVE (og innspilt) forelesning undervist av OTA instruktører rundt om i verden. De gjør en noen få uker, og jeg deltok på en LIVE på tirsdag (da jeg ikke hadde jobb), og instruktøren bringer opp diagrammene, ca 110 studenter logget inn, og du hører instruktørens stemme og ser hans musekart og plotting. Du kan stille spørsmål live, og han svarer dem med en gang. Etter 1 time av den økten ønsket jeg mer. Jeg lærte mye i den økten, esp. når instruktøren gjør noe, stiller spørsmålet til deg: Så er dette en kjøpsmulighet. Han venter deretter på klassene å klikke JA eller NEI. Så avslører han sitt svar. Hver økning har selvfølgelig et emne. De er også innspilt, så jeg kan logge inn akkurat nå og se det på min egen tid. Hver sesjon legger vekt på hva vi har lært i klassen, med ekte eksempler på aksjer, SampP, DJIA-diagrammer som er HØYRE. Så det viser deg om den tekniske analysen fungerte eller ikke. Hvis du vil at denne tjenesten skal spørre om dine egne aksjer, kan du også, for en pris, de kaller det XLT. Prisen er her: tradingacademycoursesX. ading. aspx 10.000. Ingen spøk. Men det er et livstid medlemskap. Så dette som et stort fellesskap av handelsfolk, de analyserer helvete ut av en aksje, alle inkludert OTA instruktører er der, vil gi kommentarer. Mr. R forteller oss at de danner grupper og faktisk alle HANDEL samtidig. Så jeg tror det er definitivt mer gunstig når du har gt50 personer som har analysert det og ansett det å være en god handel eller ikke. Så for 10k ,. Jeg antar at du skal kunne tjene det tilbake. Jeg har ikke blitt med dette ennå, ikke sikker på om jeg har tid til å delta. Verdi: Når du snakker med rådgiveren der, kan de kaste inn noen ekstra ting gratis. Som å besøke de første 2-3 dagene av et annet kurs, delta på workshops, etc. Basisprisen kan ikke endres, noe som er rettferdig antar jeg. Så det er ikke som å sitte på et fly til Hawaii, bare for å finne ut fyren ved siden av at du betalte 2000 mindre. Ved 5000 er det definitivt dyrt. Rettferdiggjort sannsynligvis ikke. Men instruktøren, innholdet, live trading var TOP NOTCH. Jeg glemte å legge til, som angitt på nettstedet, vil du motta 20 av din månedlige provisjon du betalte med Questrade refundert tilbake som kontanter i Questrade-kontoen din hver måned. Dette fortsetter å gå til du lukker Questrade-kontoen din og maksimalt 4995 (undervisningen din). Så jo mer du handler med QT, desto raskere får du all undervisning tilbake. Så du fikk din utdanning gratis på en måte. Siden du kan gjenoppta denne klassen for livet, ubegrenset, så tror jeg at hvis du tar denne klassen 2x eller 3x, så ja 5000 er definitivt berettiget og verdt det. Tro meg, du kan ta denne klassen 5x og kan fortsatt lære noe nytt. Fordi markedet endres noen få måneder. 1999 tech bubble burst, 2008 finansiell meltdown, etc. Noen studenter tok det under en lavkonjunktur (som meg), så jeg burde komme tilbake når det ikke er en lavkonjunktur for å se hva forskjellene i handel er. Du får bildet. Som jeg sa før, kan du lese tekniske handelsbøker, de vil lære deg det samme, men en bok vil IKKE svare på dine spørsmål. Boken vil ikke se på dagens nyheter og lære deg hvilken info å være oppmerksom på eller ikke. Boken vil ikke være der når du handler for å svare på Mr. R. Jeg trakk denne støttelinjen her, og heres en stigende trekant, er jeg riktig. Så det har du det, min korte oppsummering. Er jeg glad jeg tok det Ja. Har jeg brukt det jeg lærte å få meg penger Ikke ennå, fordi jeg ikke har spist alt ennå, jeg anslår at jeg har 60 igjen for å vurdere og fordøye. Men dette har gjort meg til en smartere kjøper akkurat nå, jeg ville ikke bare hoppe inn i AAPL fordi den krysset 300. Hvis jeg tok dette kurset tidligere, ville jeg ikke ha solgt AAPL på 150. Dumt eh Takk for å lese, vær så snill å spørre meg om noen spørsmål Jeg gjør mitt beste for å svare på dem. Hvis du planlegger å ta det, vennligst gi meg beskjed om deg. Jeg får kreditt for mitt neste kurs (hvis jeg noen gang tar en). E-post eller PM meg. Takk. 15.10.2010 17:51 3 ckhw Sr. Medlem 4 mai 2007 718 Innlegg 112 upvotes GTAOct 15th, 2010 5:51 pm

No comments:

Post a Comment